Youtube Topluluk uyarısı kaldırma yöntemi.

Çarşamba, 4 Mart 2015, 13:29 | Teknoloji | 0 Yorum | Read 1122 Times
by admin

Youtube Topluluk uyarısı kaldırma yöntemi.

topluluk gelen videolara ben önceden karşı bildirimde bulundugumda kanalıma hep itiraz geliyordu ama son zamanlarada geliştirdiğim ve yapdıgım bir yöntemle bunu düzelttim gibi bişey ama her kanalda ve videoda işe yaramıyor bunun sebebi ise gerçek topluluk atılmasından yanadır.

önceden videolarıma gelen topluluklara : merhaba kanalıma gelen topluluk kuralı gerçek değildir , kanalımda topluluk kurallarını hiçe sayacak ve youtube topluluguna zara vericek içerik yoktur tekrar kontrol edilmesini rica ediyorum. Gibisinden mesaj atarak %25 bir başarı elde ediyordum ama çok basit bir çümle ile bunu %85 lere hatta 90 lara kadar çıkardım.

Bunun için yapmam gereken tekşey ve yazmam gereken tekşey
itirazlarımda şunu yazmaktı :Merhaba videom da çocuk ve yetişkinlere kötü ve aykırı bir bir durum söz konusu bile değildir Videom daki topluluk cezasının Yersiz ve amaçsızca gönderilmiştir kalkmasını rica ediyorum ve ( Videolarım daki hataları ve yanlışları hemen kontrol edip düzelteceğim ) teşekkürler.

işte yukardaki gibi yazdıgım ve parantez içindeki cümle sayesinde şu anda 6 videom topluluk kuralı cezasından muaf edilmiş durumdadır. her videoda işe yararmı bilmem ama bende çok işe yaradı bunu nasıl anladın diyecek olan arkadaşlar varsa o yazı olmayan videolar da red geldi ama bunu yazdıklarım hepsi kaldırıldı. yani açıkcası sen youtubeye ben videolarımdaki düzenleme , hata , yanlış bunları düzelticem gibisinden mesaj attıgında seni spam kanal düşüncesinden çıkarıp kanala özentili ve umursayan birisi gibi görmesi ve normal bir kanal sahibi olarak algılamasıdır.

 

kaynak: http://www.ytpara.com/youtube-sorunlari-ve-cozumler/66759-topluluk-uyarisi-kaldirma-yontemi-alternatif.html

 

youtube-face

Tagged with:

Yorun Yazın

www.clicks-me.com